S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.


REKLAMÁCIA

Reklamácia

Pokiaľ vznikne škoda alebo vada v dôsledku nedodržania návodu na použitie, nie je možné túto vadu alebo škodu reklamovať. Vady vzniknuté z príčiny bežného opotrebovania tiež nepodliehajú možnosti reklamácie.

Na náš tovar je poskytovaná záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov od dátumu expedície. Ak je priamo pri tovare uvedený iný údaj o predĺženej dĺžke záruky, platí tento údaj (záruka môže byť až 36 mesiacov).

Všetky reklamácie je nutné zaslať písomnou formou (poštou, e-mailom) pokiaľ možno aj vrátane fotodokumentácie reklamovanej vady.

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho alebo osoby určené na oprave (u výrobcu, prípadne výhradného dovozcu) bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku.

V prípade vypaľovacích pecí na keramiku sa reklamácia uplatňuje priamo u výrobcu:

Kittec, a.s.
Kelčice 144
798 08 Vranovice- Kelčice
Kontak: Jiří Švécar, e-mail: sale@kittec.cz , Tel: +420 774 483 024



Lehota na vybavenie reklamácie beží od okamihu uplatnenia (oznámenia) reklamácie. Predávajúci alebo osoba určená na opravu (výrobca, prípadne výhradný dovozca) je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní, oznámiť informáciu o nutnosti odborného posúdenia.

Reklamáciu vrátane odstránenia vady osoba určená na opravu (výrobca, prípadne výhradný dovozca) vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne nedohodnú na dlhšej lehote.

Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru skontrolovať jeho fyzický stav. Každá zistená porucha pri preprave musí byť uvedená v prepravnom alebo dodacom liste a potvrdená prepravcom.

Bez tohto potvrdenia prepravcom nie je možné uplatniť reklamáciu poškodeného tovaru pri preprave.

Reklamácia množstva a iných zjavných chýb musí byť kupujúcim uplatnená do 7 pracovných dní de dňa prevzatia tovaru.

Reklamácia skrytých vád musí byť uplatnená okamžite po zistení, najneskôr do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru.

V prípade včasnej a oprávnenej reklamácie neodstrániteľnej chyby bude kupujúcemu dodaný tovar náhradný, v prípade reklamácie odstrániteľnej chyby bude vykonaná oprava poškodeného tovaru. Pre náhradné plnenie si predávajúci vyhradzuje primeraný čas. Všetky nami dodávané výrobky sú určené pre použitie v interiéri.

 

NGQwN2